خطاب به مهر و میترای بادرود

ناله های مهر بادرود: «بانک مسکن شعبه بادرود تنها شعبه بانکی در این شهر است که فاقد دستگاه خودپردازاست . با توجه به اینکه کلیه بانکهای دولتی بجز ملت (که البته بخشی از آنها اکنون خصوصی شده اند)در این شهر فعال ودارای خود پرداز می باشند اما بانک مسکن شعبه بادرود هنوز هم فاقد دستگاه عابر بانک است . یک مقام آگاه افزود که از مدت سه ماه قبل نامه تحویل این دستگاه به شعبه بادرود ارجاع گردیده ولی به علت نامعلومی رئیس شعبه از پیگری برای تحویل ونصب دستگاه خود پرداز طفره می رود .ضعف مدیریت این شعبه در نصب وراه اندازی دستگاه خود پرداز باعث بروز مشکلات فراوانی برای مشتریان این شعبه که اکثرأ برای پرداخت اقساط مسکن بدانجا مراجعه میکنند شده است . 

امیدواریم حالا که مسئولین این شعبه تمایلی به ارائه خدمت به شهروندان را ندارد مسئولین محلی اعم از بخشدار یا شورای شهر پیشگام شده وضمن مکاتبه با مدیریت استان در خصوص رفع این مشکل چاره ای بیاندیشند.»

خطاب به مهر و میترای بادرود:

مهر ومیترای بادرود آیا بهتر نیست که تلاش کنیم که این شعبه ها بسته شوند چون مانند بانک تجارت که باید به خاطر بی خدمتی به مردم بسته شوند و یکی دیگه از بانکها که باید بسته بشه بانک کشاورزیه که به همه اقشار کمک های وامی می کنه اما حاضر نیستند در خدمت کشاورز منطقه باشن همون کشاورزی که به برکت انارش جشنواره انار می گیرید و به برکت طالبی و خیارشون تابلوهای سر بلوارهاتون رو پر کردید

آیا بهتر نیست به جای اینکه بانکها رو نگهدارید تا سر و گردن بلندتون رو بالاتر نگهدارید و کلاس بذارید که بادرود پیشرفته است بیاید به داد کشاورزی برسید که برای هر دختر و پسر بیرون کردنش، داره همه زندگیش رو به فروش میذاره شما کی می خواید بفهمید که خدمت کردن به مردم چیه؟ کی می خواید بفهمید درد مردم چیه؟ درد مردم نام بادرود نیست درد مردم آبروشون هست که به حمدالله اصلا به فکر اون نیستید و همیشه دنبال اون بودیدد که نامی در کنار نام بادرود به در کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد